Sphere-Being Alliance

Tuesday, September 20, 2016

Nederlands -- Corey Goode Intel Update Part 2 August 2016 -- Complete

Corey Goode Intel Update Part 2

August 2016

 admin    22 aug 2016 : 16:00
  kaareeintelansharmicca    80

Raw-Tear Eir begroette me op de normale wijze. Raw-Rain-Eir, Raw-Mare-Eir en het Gouden Driehoek Hoofd Wezen bleven in positie ongeveer 30 feet weg (= plusm.90 cm)en schenen hun aandacht in mijn richting te hebben gelegd.

Raw-Tear-Eir begon toen met me te communiceren en gebruikte dezelfde bewoording als die gezien worden in de Law of One.

Toen ik in Joshua Tree was voor de conferentie van deze voorbije zomer had ik een ervaring die me niet op mijn hoede liet zijn. Het begon toen veel van de luisteraars bij het Contact in de Woestijn enige tijd een blauw knipperend licht aan de hemel zagen, op zeer grote hoogte. Er was geen begeleidend rood licht zoals je normaal bij een vliegtuig zou zien. De “blauwe knipperaar” bewoog helemaal niet zoals een vliegtuig deze ging voor en achteruit en van de ene naar de andere kant in andere patronen. Ik riep David in opwinding toen ik het zelf zag en gauw ging hij naar buiten en observeerde het ook uitgebreid.

De volgende morgen was ik in mijn kamer en lag op het bed toen ik plotseling een koor van stemmen hoorden van alle leeftijden en ook van beide geslachten die herhaalden: “Wij zijn de boodschappers en helpers van de Ene Oneindige Schepper.” Ik sprong direct uit bed en ging naar buiten om te zien of de bron van de stemmen zichtbaar was. Ik zag niks en toen ik het woestijn terrein afzocht en de hemelen erboven, stopten de stemmen. Ik ging weer de tent in en zat op het bed, ik vroeg me af wat er net was gebeurd. Ik keek mijn kopie na van de Wet van de Ene)(Law of One) (Boek Een) die boven aan het bed lag.



No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS